Змінилося
керівництво УЗ, але не змінилися методи роботи
На думку
Дмитра Козаченка - завідуючого кафедрою "УЕР" Дніпропетровського
національного університету залізничного транспорту імені академіка В.
Лазаряна, доктора технічних наук, доцента - в Україні вже давно
прийнятий закон "Про природні монополії ", відповідно до якого,
регулюванням тарифів повинна займатися на Національна комісія
регулювання транспорту. Ющенко, і Янукович обіцяли її створити, але
порушувати закони у нас – це нормально.
Подібна
практика і надалі продовжує мати місце в Укрзалізниці. Незважаючи на
те, що змінилося керівництво УЗ, але не змінився метод введення нових
ставок.
Так,
телеграмою ЦЗМ-14/1238 від 22/07/14г. Укрзалізниця з 0.00 годин
23/07/14р. ввело нові коефіцієнти до ТР№1, якими передбачається
підвищення тарифів на 12,5%. (експортно-імпортних, внутрішніх і на
станційні послуги) Навіть розробники ліцензійного програмного
забезпечення, такого як ТМ-КАРТА, не встигли своєчасно оновити свій
продукт. Тільки до кінця дня 23/07/14 були внесені нові коефіцієнти в
програму.
Мало
того, що дане підвищення тарифів збільшує транспортну складову в ціні
товарної продукції при експортно-імпортних і внутрішніх перевезеннях та
підвищує вартість послуг терміналів, які забезпечують обробку вантажів
на кордоні України, в т.ч. транзитних, що однозначно не сприяє
поверненню втрачених обсягів, не говорячи вже про їх зростання, а ще й
зводять нанівець задекларовані Президентом та Урядом реформи в Україні.
Отже,
потрібно констатувати, що реформи на залізниці продовжують проводитися
не тільки без участі громадськості, а й без урахування думок/позицій
вантажовідправників / вантажоотримувачів та транспортних компаній. Все
продовжує робитися в закритому режимі від суспільства. Тому, асоціаціям
та всім учасникам перевізного процесу необхідне втрутитись та прикласти
спільны зусилля, щоб покінчити з цією згубною практикою.
Телеграма НР 00034 / ЦМ
|
|